Tiszaújvárosban lakom, Miskolcon tanulok, bejárós vagyok, így sokat utazom busszal. A mai napon (2010.ápr. 23) tapasztaltam azt, hogy a Miskolc búza térről 16.40kor induló Polgár-Debrecen-Hajdúszoboszló járat nem csak hogy 10perces késéssel érkezett meg Miskolcon a 3.megállóhoz, a tapolcai elágazáshoz, ami hivatalos megálló (ahol én is várakoztam), hanem meg sem állt, le sem lassított, továbbhaladt a sávjában és ujjával intett, hogy várjuk meg a következő járatot.
Holott a busz nem volt tele, ülő utasokat láttam, úgyhogy garázs járat sem lehetett. Szerintem ez az önkényes magatartás a sofőr részéről megengedhetetlen magatartás. Nagy nehezen hazajutva bementem a tiszaújvárosi volán információshoz, elmondtam a velem történt esetet, erre a válasz az volt, hogy nem tudnak segíteni, mert nem hozzájuk tartozik a busz, Debrecenbe kellene levelet írnom. Hozzátette, hogy ez igen gyakori panasz, ők is jelezték Debrecennek, de mindhiába.
És a másik észrevétel, hogy a modernebb járatok ablakait nem lehet kinyitni, és szabály szerűen kánikula van, nem kapni levegőt.Télen a hideget fújják, nyáron pedig fűtenek, és ez általános sajnos. Nem tudom hogy ez miért így van, vagy kinek jó ez.
Üdvözlettel: A.
Nyáron fűtenek?
2010.05.12. 14:55 OlefGunnarson
Szólj hozzá!
Címkék: volán utas panasz észrevétel
A bejegyzés trackback címe:
https://potdij.blog.hu/api/trackback/id/tr331997296
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek